اسباب کشی منزل در اصفهان کامیون حمل اثاثیه منزل دراصفهان
اسباب کشی منزل در اصفهان کامیون حمل اثاثیه منزل دراصفهان
9.11.1400
مدیران شرکتهای تولیدی و اسباب کشی منزل در اصفهان ، که میخواهند روابط مشارکتی با LSPهای خود ایجاد کنند و به آرامی در یک شبکه پیچیده از زنجیره تامین جهانی پیشرفت کنند، باید تعهد جدی به ارتباطات بین سازمانی داشته باشند، نیازها و خواستههای منحصربهفرد خود را آشکارا با LSP به اشتراک بگذارند، و به طور مشترک برآورد کنند. محدودیت های ظرفیت و توسعه طرح تجاری قابل اجرا. همچنین مهم است که اذعان کنیم که مفهوم مزایای رابطهای، با تمرکز بر تعاملات مکرر، دو طرفه و مشارکتی، میتواند مزایای بسیار مثبتی را برای اعضای زنجیره تامین به همراه داشته باشد، همانطور که نتایج آماری معنیدار این تحقیق نشان میدهد. به جای تکیه بر قدرت، چنین رابطهای به شرکای زنجیره تامین اجازه میدهد تا تجارت را به شیوهای ارزشمند انجام دهند، که به نوبه خود به تضمین رضایت مشتری و تعهدات بلندمدت از هر دو طرف کمک میکند. به نظر می رسد دیدگاه مزایای رابطه ای یک استراتژی مفید برای تولیدکنندگانی است که عملکردهای لجستیک خود را به LSP ها برون سپاری می کنند. برای تولیدکننده ای که از مزایای قیمت های رقابتی، خدمات ارزش افزوده و تعهد LSP برخوردار است، ایجاد پیوند قوی با LSP و سرمایه گذاری در تداوم رابطه ضروری است. با برجسته کردن علایق مشترک و اهداف مشترک، مزایای رابطه می تواند انطباق مورد نظر را بین شرکای تجاری ایجاد کند و نتایج زنجیره تامین را افزایش دهد.اگرچه این تحقیق بر اساس دادههای جمعآوریشده از 176 تولیدکننده آمریکایی است که خدمات لجستیکی را خریداری کردهاند، صدای تولیدکنندگان در مورد مزایای خدمات، پیامدهای معناداری را برای ارائهدهندگان تدارکات ارائه میدهد. نتیجه مطالعه ما نشان میدهد که برای ارائهدهندگان لجستیک، مؤثرترین جهتگیری و خدمات آنهایی هستند که خدمات آنها را به فرآیند تولید و حمل و نقل مشتریانشان مرتبط میکنند. این فرآیند به اتصال کار سازنده، حتی در مکان های دور، برای رسیدن به اهداف در اسباب کشی منزل در اصفهان خود کمک می کند. یافته های ما چنین استنباط می کند که مزایای ارزش افزوده نتیجه تعهد LSP است.برای LSPها، آنها می توانند از وفاداری مشتری بهره مند شوند، که یک پروکسی از درآمد است.
برچسب: اسباب کشی منزل در اصفهان کامیون حمل اثاثیه منزل دراصفهان،