اسباب کشی منزل در اصفهان حمل گاوصندوق در اصفهان
اسباب کشی منزل در اصفهان حمل گاوصندوق در اصفهان
9.11.1400
و دیدگاهی معنادار در مورد چگونگی ارزیابی استراتژیک اسباب کشی منزل در اصفهان استفاده از ارائه دهندگان لجستیک به منظور تبدیل یک شرکت لجستیک از یک ارائه دهنده خدمات تاکتیکی به یک شریک استراتژیک دست در دست.با استفاده از مدل نظری و مقیاسهای اندازهگیری چند آیتمی توسعهیافته در این مطالعه، میتوانیم رضایت تولیدکننده و قصد خرید مجدد را ارزیابی کنیم. نتیجه مطالعه از 176 شرکت آمریکایی نشان میدهد که مدیریت زنجیره تامین جهانی موفق زمانی حاصل میشود که شرکتها بتوانند به طور موثر روابط تجاری با شرکای خود در زنجیره تامین را توسعه و مدیریت کنند. بنابراین، برای LSP ها مهم است که بفهمند و بفهمند که سازندگان چه انتظاراتی دارند و چگونه سطح خدماتی را ارائه دهند که انتظارات آنها را برآورده کند.ما عملیات خدمات لجستیک را همانطور که از چشم تولیدکنندگان دیده می شود به تصویر کشیده ایم. به طور خاص، ما عملکرد LSP را با استفاده از صدای مشتریانشان به جای تکیه بر رتبهبندی عملکرد گزارششده توسط ارائهدهندگان ارزیابی کردهایم. محدودیت هایی وجود دارد که باید برای تحقیقات آینده در نظر گرفته شود. یکی از محدودیت ها این است که این مطالعه بر اساس مقیاس هفت درجه ای لیکرت است. تحقیقات آینده ممکن است از مواردی برای تجزیه و تحلیل اخطار رابطه زنجیره تامین استفاده کند. دوم، شرکتهای تولیدی بیشتر و بیشتری خدمات لجستیک را خریداری میکنند. تحقیقات ما ممکن است به عنوان نقطه شروعی برای تولیدکنندگان باشد تا فرآیند کسب و کار منحصر به فرد خود را قبل از در نظر گرفتن عملکرد لجستیک برون سپاری تجزیه و تحلیل کنند. سوم، تحقیقات ما فقط بر اساس داده های جمع آوری شده از تولید کنندگان است. تحقیقات آینده ممکن است مطالعه همزمان تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات لجستیک را در نظر بگیرد تا مزایا و پاداش ها برای هر دو طرف قابل درک باشد. در نهایت، ما پیشنهاد میکنیم که تحقیقات آینده رابطه بین استراتژیهای رابطهای و سه مزیت ارتباط با مشتری شناساییشده در این مطالعه را بررسی کند. علاوه بر این، همکاری بین شرکای زنجیره و اسباب کشی منزل در اصفهان تامین باید هم از دیدگاه سازنده و هم از دیدگاه 3PL بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.
برچسب: اسباب کشی منزل در اصفهان حمل گاوصندوق در اصفهان،