اسباب کشی منزل در اصفهان حمل اثاثیه منزل در اصفهان
اسباب کشی منزل در اصفهان حمل اثاثیه منزل در اصفهان
9.11.1400
با این حال، تجزیه و تحلیل ما نشان میدهد که شرکتهای خدمات اسباب کشی منزل در اصفهان و لجستیکی نباید بهبود عملکرد و وفاداری را در نتیجه صرفاً ارائه مزایای درمانی خاص پیشبینی کنند. قیمت های رقابتی و نرخ پایین حمل و نقل به عنوان قیمت پذیرش در نظر گرفته می شود. برون سپاری اجزای تدارکات فقط صرفه جویی در پول نیست. همانطور که یکی از پاسخ دهندگان اشاره کرد، شرکت او خدمات لجستیکی را خریداری کرد نه به این دلیل که آنها انتظار داشتند در پول خود صرفه جویی کنند، بلکه می خواستند برنامه ها را سریعتر پیاده سازی کنند و بازپرداخت سریعتری دریافت کنند. اعتبار سنجی میدانی پس از تجزیه و تحلیل ما که به عنوان بخشی از انجام شد این تحقیق نشان می دهد که وفاداری مشتری واقعی از بینش LSP در مورد نیازها و خواسته های مشتری و توانایی LSP برای ارائه خدمات ارزشمند است. شرکت لجستیکی که ما با آن مصاحبه کردیم، که یک مرکز توزیع در نزدیکی تاسیسات تولید مشتریان خود ایجاد کرد، نشان داد که اجزای ارزش افزوده برای رضایت و وفاداری مشتری بسیار مهم هستند و به دلیل طولانی مدت، احتمال تقلید رقبا کمتر است. تعهد مدت و درک واقعی از تجارت مشتری. این اعتبار تجزیه و تحلیل آماری این مطالعه را تأیید می کند، یعنی رضایت بالای تولیدکننده منجر به تمایل خرید مجدد می شود. تأکید فزاینده بر مدیریت روابط زنجیره تأمین، اهمیت فعالیتهای لجستیکی را که مرزهای بسیاری از اعضای زنجیره تأمین را در بر میگیرد، برجسته کرده است (Xu، 2007). در حالی که ارتباط بین رضایت مشتری فردی و عملکرد تجاری به طور گسترده در ادبیات بازاریابی مورد بررسی قرار گرفته است، ماهیت این روابط در خدمات صنعتی به خوبی درک نشده است. در این مطالعه، ما مفهوم مزایای رابطهای حاصل از تحقیقات بازاریابی را با محیط خدمات تولیدی-تدارکاتی تطبیق دادیم. هدف از این تحقیق تعیین درک سازنده از نقش LSP در تصمیم گیری بازخرید بود. این مقاله یک مدل مفهومی در اسباب کشی منزل در اصفهان ایجاد می کند، بینش های نظری جدیدی را به سه گانه مزایا-رضایت-وفاداری اضافه می کند که توسط تولیدکنندگان و LSP ها اعمال شده است،
برچسب: اسباب کشی منزل در اصفهان حمل اثاثیه منزل در اصفهان،